Your Voice, Your Choice

Uw stem levert een bijdrage aan de toekomst van winkels, fabrikanten, bedrijven en de overheid. Weten hoe? Lees onderstaande resultaten, gebaseerd op uw mening!

Resultaten

Disney+ bereikt in eerste maand al 1,8 miljoen personen
21 oktober 2019 - Het online bereik van videoplatform Disney+ is in de introductiemaand september 2019 direct 12,4% (1.805.000 personen van 13 jaar en ouder, GfK DAM). Meer weten ...

Maandbereik Online Winkelen apps op smartphones stijgt naar 51% in eerste halfjaar 2019
22 juli 2019 - De Online Winkelen apps op smartphones bereiken in het eerste halfjaar van 2019 gezamenlijk meer dan de helft van de Nederlanders (51%, 7.381.000 personen van 13 jaar en ouder). Meer weten ...

Online bereik Nederlandse videomerken piekt door (live) sport in april 2019
24 mei 2019 - De Nederlandse online videomerken bereiken in april gezamenlijk driekwart van de Nederlanders (66%, 9.607.000 personen van 13 jaar en ouder). Meer weten ...

Online bereik kieswijzers stijgt in maart 2019 naar 3,2 miljoen personen
18 april 2019 - De vier grote online kieswijzers bereiken naar aanloop van de Provinciale staten verkiezingen gezamenlijk bijna een kwart van de 18 plussers. Meer weten ...

In 2018 is voor € 23,7 miljard online besteed door consumenten
13 maart 2019 - Het afgelopen jaar hebben de Nederlandse consumenten online € 23,7 miljard uitgegeven aan producten en diensten, een geschatte groei van 10% ten opzichte van het jaar ervoor. Meer weten ...

Online bestedingen stijgen
20 september 2018 - Nederlandse consumenten hebben in het eerste half jaar van 2018 11% meer online besteed dan in de eerste helft van 2017. Dat resulteert in ...

The battle of the voices
21 juni 2018 - De verkoop van Smart Home producten is zowel wereldwijd als in Nederland in 2017 verder toegenomen. Ondanks dat het nog een nichemarkt is zien we ...

Online bereik
24 januari 2018 - In de afgelopen jaren is het bereik van Instagram en Snapchat sterker gegroeid dan...

Millennials grootverbruikers van audio
26 oktober 2017 - De tijd die Millennials aan audio besteden, ligt met 202 minuten per dag 7% boven het niveau van...