Onderzoeken

Voor ieder wat wils! Als deelnemer aan het GfK Panel doet u in de basis mee aan onze Enquêtes. Wanneer u het leuk vindt kunt u ook deelnemen aan andere onderzoeken van GfK, dit kan variëren van het scannen van uw dagelijkse boodschappen tot het installeren van een app om uw internetgebruik te meten. Voor de meeste van deze onderzoeken wordt u door ons uitgenodigd, omdat wij vaak op zoek zijn naar een representatieve afspiegeling van Nederland. Door deel te nemen aan onze onderzoeken spaart u punten die u kunt inwisselen in onze cadeaushop.


Enquêtes

Op basis van uw interesses en achtergrond nodigen wij u een aantal keer per maand uit om deel te nemen aan onze enquêtes. Hoe deze enquêtes eruit zien hangt af van onze klanten. Vaak willen zij de mening van een specifieke groep mensen, het kan dan gaan over een specifiek product dat u regelmatig gebruikt, de bakker bij u om de hoek of uw favoriete merk cola. Deze online enquêtes kunt u waar en wanneer het u uitkomt invullen, gemakkelijk via de app of via de link in de uitnodigingsmail. We vinden het belangrijk dat wij u alleen uitnodigen voor onderzoek dat bij u past!




Aankopen

Bepalen wat er morgen in de winkels ligt? In onze aankoop onderzoeken zijn wij benieuwd naar wat de Nederlandse consument koopt. Varierend van uw dagelijkse boodschappen bij de slager, groentewinkel of supermarkt tot aankopen op het gebied van kleding, schoenen en make-up. Met deze informatie kunnen wij trends in de markt ontdekken en klanten helpen met het aanbod van morgen. Het onderzoek vindt continu plaats, deelname voor langere termijn is dan ook zeer waardevol.




Media

In onze media onderzoeken zijn wij benieuwd naar alles wat met media te maken heeft! Hierbij kunt u denken aan het bijhouden van een radio dagboek en het doorgeven van de tv-programma's die u kijkt. Ook zijn we benieuwd naar welke kranten/magazines u leest en met welke frequentie. De vraag welke websites of apps u leuk, interessant of boeiend vindt, meten we met een speciale app!





Kwalitatief

Deelnemen in een een (online) community, het testen van producten of op locatie discussiëren met mede-GfK onderzoekers. Op die manier zoeken we samen met u de diepte op! Ook Mystery shoppen is een vorm van kwalitatief onderzoek waaraan u kunt deelnemen.